Familie uit Ottoland
”We kennen Middelkoop al heel lang. Iemand die voor Middelkoop werkte, kennen wij heel goed.”
Zodoende hebben we bij hen voor ons eerste huis een keuken gekocht, in het tweede huis is ook een nieuwe keuken geplaatst en nu, in ons derde huis hebben we de badkamer laten vervangen. Door de goede ervaringen in het verleden, hebben we steeds weer voor Middelkoop gekozen.
We hebben een heel prettig gesprek gehad met de adviseur. We hadden wel een beetje een idee wat we wilden, maar we stonden open voor ideeën. De adviseur dacht overal in mee en gaf goede tips en adviezen.
De douchekoppen die wij wilden, zijn behoorlijk specifiek. Er was in de showroom een variant te zien welke in de buurt kwam, verder hebben we alles kunnen bekijken wat verwerkt zit in de badkamer.
De levering ging super, heel netjes! De vrachtwagen kon de draai van onze oprit niet maken, maar ze gaven niet op en uiteindelijk is het toch gelukt om dicht bij de deur te parkeren. Veel zware pallets zijn keurig afgeleverd. Het bad woog 200 kilo, en was na uitvoerig proberen, niet met twee personen naar boven te krijgen, doordat deze over een pilaar getild moest worden. Deze werd tijdelijk even in de hal beneden gezet, waardoor de bezorger van Albert Heijn zich verbaasde omdat hij nog nooit een badkuip in de hal had zien staan. Met drie personen is het bad later alsnog naar boven gebracht.
De dop in de wasbak was na enkele dagen uitgebeten, onze dochter bleek met nagellak-remover bezig te zijn geweest. Middelkoop leverde zelfs toen voor niks een nieuwe dop. Dat is een stuk service! Bij Middelkoop word je gehoord, nemen ze alle tijd voor je en leveren ze echt kwaliteit.
Klantervaringen
We brengen met regelmaat de keukens, badkamers, vloeren en kasten van onze klanten in beeld. Daarbij vertelt de klant zelf hoe men de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij noemen dat een klantervaring, want ons aanbod is (een) ervaring.