Klantenservice
“Alles wat erbij hoort,
hoort ook leuk te zijn”
Service, hoe gaat Middelkoop daar mee om?
Wellicht vraagt u zich af: ´Wat als er iets is, nadat alles opgeleverd is?´ Ook dan is Middelkoop er voor u.
Wij houden, net als u, van een warm bad. Wellicht letterlijk en zeker figuurlijk. Daarom vinden wij service zo belangrijk.
Neem contact met ons op om uw verhaal te doen. We gaan dan samen met u op zoek naar een passende oplossing.
Wij helpen u van wens naar werkelijkheid
Van wens naar werkelijkheid. Úw werkelijkheid. Dat is wat wij als Middelkoop team tijdens deze reis steeds in het oogpunt houden. De reis bestaat uit een aantal werkwoorden. Werkwoorden, zegt u? Ja, wij van Middelkoop doen het werk voor u. Dan kunt u onbezorgd genieten. Bij nagenoeg elk werkwoord treft u ook een spreekwoord. Spreekwoorden, zegt u? Ja, wij van Middelkoop spreken graag met 2 woorden. Woorden én daden, deskundig verrassen, onbezorgd ontdekken, om een voorbeeld te geven. Tijdens elk onderdeel van deze reis streven we naar maatwerk. Wat Middelkoop daaronder verstaat? Dat het resultaat volledig aansluit bij uw wensen en behoeften. Dat alles erop gericht is dat u straks werkelijk voldaan bent na een bezoek aan uw eigen ´centrum van ontspanning´. Dat u geniet van uw moment in de keuken. Dat u met een tevreden gevoel ´s morgens uw inloopkast binnenloopt. Want dat is wat u wilt, toch?
´De wens is de vader van de gedachte´. Dit spreekwoord gaat in dit opzicht zeker op. U gelooft iets, omdat u wilt dat het zo is. Wat wilt u graag, waar droomt u van? Wat wij van Middelkoop vooral niet willen, is dat het eindresultaat, om nog maar eens een spreekwoord te gebruiken, ´te wensen overlaat´. Dat het niet voldoet aan de verwachtingen. Daarom is een goede inventarisatie van uw wensen van belang. Om het met Johann Wolfgang von Goethe (Duits schrijver en dichter 1749 – 1832) te zeggen: Wensen zijn voorgevoelens van hetgeen u in staat bent daadwerkelijk te realiseren. Een mooie gedachte om de reis mee te beginnen, toch?
Wat is er allemaal mogelijk? Wat past bij mijn wens? Wat zijn de trends? Daaromtrent ´stellen wij u graag op de hoogte´. Onze website laat u diverse mogelijkheden zien. Naast de showroomopstellingen treft u ook diverse klantervaringen. Daarbij vertelt de klant zelf hoe hij/zij de klantreis bij Middelkoop heeft ervaren. Wij van Middelkoop bieden u alles wat nodig is voor de basisinrichting van uw woning. Niet alleen keukens, badkamers, vloeren en kasten. Juist ook de beleving en expertise. Onze adviseurs denken graag met u mee. Mogen wij eerst ´het oor te luisteren leggen´?
Wij nodigen u uit om ´op de koffie te komen´. We nemen graag de tijd voor u. Wij begrijpen dat het geen aankoop is die u zomaar even online doet. Dat u het product wilt aanraken, zien, beleven. Dat u het op uw manier wilt doen. Dat u hulp nodig hebt, zonder dat u (keuze)vrijheid verliest. Om u efficiënt en exclusief te woord te staan, adviseren wij om een afspraak te maken. Wij gaan samen met u op zoek naar de keuken, badkamer, vloer of kast die past bij uw stijl en budget. Tijdens uw verblijf draagt onze kok (vrijdag en zaterdag) of gastvrouw (maandag t/m donderdag) zorg voor de inwendige mens. We zorgen dat iedereen de beste beleving ervaart, of u nu groots denkt of klein wilt beginnen. U gaat onbezorgd ontdekken, vinden, deskundige hulp krijgen en vooral genieten én nagenieten.
> Neem foto´s van uw ruimte mee. Hierdoor krijgt de adviseur een goed beeld.
> Wat is de maatvoering van uw ruimte? Dit helpt de adviseur met het ontwerpen.
´Een beeld zegt meer dan 1000 woorden´. Onze adviseurs zijn enthousiast om uw wens in beeld te brengen. Tevens wordt er gekeken naar de technische haalbaarheid. U ontvangt een perspectieftekening waarop u exact kunt zien, hoe uw keuken, badkamer of kast eruit komt te zien. Wel zo duidelijk. Zo krijgt uw werkelijkheid steeds meer vorm.
Voordat u naar huis gaat, ontvangt u een offerte en tekening. Hierop staan alle onderdelen vermeld. Zodoende weet u waar u aan toe bent. Welke term vindt u hierbij passen? Transparant, eerlijk, betrouwbaar? Wij vinden het belangrijk dat u ´goede papieren in handen hebt´ en dat u begrijpt wat de waarde is van uw keuken, badkamer, vloer en/of kast.
Sluit alles aan bij wat u in gedachten hebt? Is alles duidelijk? Dan gaan we ´het op een akkoordje gooien´. We nemen de orderbevestiging nog eens met u door, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. De handtekening is hiervan een bevestiging.
De uitdrukking ´meten is weten´ is een ultieme samenvatting. Onze inmeters komen bij u langs om uw ruimte nauwkeurig op te meten. Zodoende kunnen we echt maatwerk leveren. Ook wordt het meerwerk bepaald. Zodoende weten we wat de totale montage gaat kosten. Overigens worden de vaste montagekosten al door de adviseur berekend. Dit staat dan ook op de offerte vermeld. Vaak is het meerwerk bij keukens incidenteel. Bij badkamers komt het vaker voor. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het omleggen van leidingen. Ook als we de montage niet hoeven uit te voeren, dan is inmeten evenwel aan de orde. Dit om maatwerk te waarborgen.
De order gaat nu naar de afdeling orderverwerking. Deze collega´s controleren alle maten etc. De collega´s van de orderverwerking bestellen alle benodigdheden als alle aandachtspunten zijn gecontroleerd en goedgekeurd. Daarna wordt de montage ingepland.
´Vele kleintjes maken een grote´. Onze bezorger laadt alle pakketten, dozen en overige benodigdheden zorgvuldig in. Wellicht hebt u onze vrachtwagen al eens zien rijden. Hij is nu naar ú onderweg. (Alleen in de gevallen waarbij bezorgen is ingepland.) Van tevoren wordt u op de hoogte gebracht. De bezorger levert alle benodigdheden netjes bij u af. Hebt u er al een plekje voor vrijgemaakt?
Dit werkwoord staat bewust bijna aan het einde van de reis. Waarom geen aanbetaling? Omdat wij wederkerig vertrouwen in u hebben. Zijn de onderdelen voor uw keuken, badkamer, vloer en/of kast geleverd (bij een leverorder) of gemonteerd (indien u daarvoor kiest)? Dan ontvangt u de factuur en gaat de betalingstermijn van 8 dagen (na factuurdatum) in. Wij vertrouwen erop dat u de factuur binnen deze termijn betaald. In Middelkoop jargon noemen wij het liever vergoeding voor geleverde diensten. Maar dit terzijde.
´Een goede voorbereiding is het halve werk´. Dat geldt zeker voor het monteren van een keuken of badkamer. Hierbij komt het maatwerk helemaal tot uiting. Het is dan ook een specialistische klus . Een gemiddelde badkamermontage beslaat 2 of 3 weken. De montage van een keuken neemt gemiddeld 2 of 3 werkdagen in beslag. Onze monteurs zetten zich elke dag in om úw keuken, badkamer, vloer en/of kast weer een stuk dichter bij de werkelijkheid te laten komen. Wilt u de montage liever zelf uitvoeren? Dat kan. Houd u er wel rekening mee dat het een kundig en tijdrovend werk is.
Is de montage afgerond? Dan wordt de keuken, badkamer, vloer en/of kast, door de monteur, aan u opgeleverd. Samen met u wordt er gekeken of alles naar wens is gemonteerd. Afhankelijk van het product, wordt bijvoorbeeld de apparatuur en verlichting getest. Ook wordt er gecontroleerd of er geen beschadigingen zijn. Eventuele beschadigingen worden besproken en indien mogelijk tijdens de montage al verwerkt.
Waarom dit geen werkwoord meer is? Omdat ´de kroon op het werk is gezet´. Omdat uw wens werkelijkheid is geworden. Bij werkwoord 1 (wensen) staat een uitspraak van een Duitse schrijver. Weet u het nog? ´Wensen zijn voorgevoelens van hetgeen u in staat bent daadwerkelijk te realiseren´. De keuken, badkamer, vloer en/of kast is klaar. Úw keuken. Úw badkamer. Úw vloer. Úw kast. Het team van Middelkoop Culemborg bedankt u hartelijk voor uw vertrouwen en wenst u veel gebruiksplezier . Waar het begon met uw wens, eindigt de reis ook met een wens. Dan is de cirkel weer rond.
Wellicht vraagt u zich af: ´Wat als er iets is, nadat alles opgeleverd is?´ Ook dan is Middelkoop er voor u. Wij houden, net als u, van een warm bad. Wellicht letterlijk en zeker figuurlijk. Daarom vinden wij service zo belangrijk. Neem contact met ons op om uw verhaal te doen. We gaan dan samen met u op zoek naar een passende oplossing.